Look who I’m hanging out with (again) in the Hot New Releases…

 

Miss Ember-Raine Winters and I have been reunited. Of course, screenshots were taken. Did you expect any less (or more haha) from me?

Continue reading “Look who I’m hanging out with (again) in the Hot New Releases…”

Dear wickedly awesome readers,

Let’s play a little game, shall we?

Every Monday, I’ll post a short rambling based on a prompt provided by you. In the comments, please make suggestions for the following week. One will be picked at random and the game continues on.

The only rule? It must be 7 words or less.

I hope y’all will play along because, umm, it totally won’t work otherwise. Love you guys!

Hugs,

Annie

P.S. Psst! Get the ebook version here.

WEEK 55: Now

Prompted by: AnRo

The crazy author says: Almost over…

PART ONE
PART TWO
PART THREE
PART FOUR
PART FIVE
PART SIX
PART SEVEN
PART EIGHT
PART NINE
PART TEN
PART ELEVEN
PART TWELVE
PART THIRTEEN
PART FOURTEEN
PART FIFTEEN

“Brady Lucas,” she echoes, touching the corner of my mouth.

I stay perfectly still because I don’t know what else to do and what I’m about to say next might send her running for the hills.

Continue reading “WEEK 55: Now”

THROWBACK THURSDAY: No Wheels, No Whip, No Service

I dug this outta my original fiction blog from 2015 so anyone who’s been with me since the inception of Cale & Mickey? Feel free to ignore cuz you’ve already seen this little gremlin.

For the rest of ya, it’s one of many middle-of-the-night-pee-break-gotta-write-this-down-right-now scenes. A bit more purple prose-y than my usual but hey, I can’t be held accountable for what my brain vomits at 3AM, right? Riiight?

Hmm, I might start tossing out random stuff that ended up in the trash bin (which overflows with cringeworthy crap haha!) over the years. Maybe once every few weeks or whatever.

EDIT: Just read the old comments and giggle-snorted cuz I forgot how much I used to despise writing in 1st person. Then Cale came along and ruined me! Ruined, I say!! 😉

Continue reading “THROWBACK THURSDAY: No Wheels, No Whip, No Service”

WEEK 54: Trust me?

Prompted by: Sam

The crazy author says: Umm, I got nothing haha!

Even though I know the answer, I have no other choice but to ask, “Do you trust me?”

“Yes,” she lies.

It rolls so easily off her tongue I think she actually believes herself. Even worse, I almost believe her too. I’m crossing into dangerous territory where returning isn’t an option. There’s no second-guessing. No escape route. No turning back.

Continue reading “WEEK 54: Trust me?”

Takeover Tour with Ember

To celebrate our June 10th pre-orders, Beautiful Deception and Hart of Mine, the lovely Ember-Raine Winters and I are going on a mini takeover tour together. Come join us for games, giveaways and all sorts of goodness! Well, more like pure awesomeness but I was stuck on the G’s hahaha…haha…ha…yeahhh.

June 8th @8PM EST Sweet and Spicy Reader’s Lounge

June 10th @8PM EST Blushing Babes Reading Room

June 11th @8PM EST  The UB Treehouse (page)

June 12th @9PM EST BHBB Reader Cave

June 15th @9PM EST Sassy’s Book Lounge

July 2nd @8PM EST The B&B Naughty House

IMPORTANT NOTE: The majority of reader groups on Facebook are “closed”, so you’ll wanna join early to give admin enough time to approve your membership.

WEEK 53: Better the devil you know

Prompted by: Jen B

The crazy author says: Random POV switch for no good reason cuz…yeah.

“Where are you going?”

I don’t say a word. I don’t even look at my brothers.

“Dude, it’s two in the morning…”

Continue reading “WEEK 53: Better the devil you know”